środa, 4 września 2013

Prolog


Dlaczego jestem fajtłapą? Jestem drobna, chuda, niska i krucha. Mam długie kręcone włosy i grzywkę na prawą stronę, zielone oczy i piegi na twarzy. Noszę okulary lub szkła kontaktowe. Mimo że jestem słaba fizycznie jestem bardzo mądra. Władam kilkoma językami, rozwiązuję różne zagadki w kilka chwil, jestem przenikliwa, posługuję się hipnozą i sugestią, jestem zdolna do manipulowania ludzkimi myślami i zachowaniami. Mam astmę i boję się wielu rzeczy. Mam broń – nielegalną. Umiem z niej strzelać ale trzymanie jej w ręce sprawia że się boję z niej strzelić a cela mam dobrego.
            Znajomy rodziców pomaga m pozbierać się po ich stracie, załatwia mi leki nasenne, a ja pomagam mu w śledztwach. Tak właśnie nie sypiam, nie mogę, cierpię na bezsenność. Chodzę do szkoły ale tak piąte przez dziesiąte, kiedy Liam potrzebuje pomocy wysyła mi sms i kłamię że boli mnie brzuch albo mam migrenę. Moje aktorstwo jest okropne ale świetnie symuluję choroby.
            Wyszłam ze szkoły i trzymając w dłoniach ramiona plecaka ruszyłam chodnikiem. Nie byłam fanką biegania więc szłam powolnym spacerkiem. Nagle usłyszałam silnik i odskoczyłam na drugi bok chodnika. Pisnęłam. W samochodzie zobaczyłam Liama.
- Musisz mi pomóc. Co jest z twoim telefonem?
- Z jakiej racji? Zepsuł się.
- Jest morderstwo.
- Woohoo. – powiedziałam.
- No weź.
- Nie. – powiedziałam idąc powoli obok lekko posuwającego się samochodu.
- Zahipnotyzowałaś świadka, to nie etyczne. – skarcił mnie.
- Ale wyszło na to że miałam rację i udało się doprowadzić sprawę do końca! – tupnęłam nogą.
- Jedziesz czy nie.
- Przyznaj się że beze mnie nic wam nie idzie. – zaśmiałam się gorzko. 
- Nie.
- Jak coś możesz dzwonić.
- Nic nam bez ciebie nie idzie. – przyznał.
- Lepiej. – uśmiechnęłam się i wsiadłam do samochodu.
            Zapięłam pas a plecak rzuciła na tylne siedzenie. Liam przyśpieszył. Jak zwykle przestraszyłam się kiedy usłyszałam huk silnika. Zatrzymaliśmy się przed ogromną willą.

Będę dodawać dni średnio co dwa dni lub codziennie, są krótkie ale będą częste :)
Komentujcie i dodawajcie do obserwatorów /NeverMind

4 komentarze: