wtorek, 17 września 2013

Rozdział 11

Znalazłam łazienkę i przygotowałam sobie ręcznik. Po chwili pojawił się Niall z rurkami i bluzą dla mnie. Podziękowałam cicho i powoli weszłam pod prysznic. Dokładnie wymyłam głowę i wytarłam ciało. Założyłam ubrania od Nialla po czym wrzuciłam ręcznik do prania. Piżamę złożyłam w kostkę. Wyszłam z łazienki i zeszłam po cichu do salonu. Po chwili dołączył do mnie Niall i zaprowadził mnie do samochodu. Zajęłam miejsce koło kierowcy i zapięłam pas.
            Blondyn usiadł za kierownicą i odpalił samochód. Wyjechał z posesji i ruszył w stronę miasta. Dziwnie się czułam. Siedziałam cicho mając nadzieję, że chłopak nie będzie chciał rozmawiać. Kidy wjechaliśmy na moją ulicę Niall zaklął. Wysiadł z samochodu i otworzył mi drzwi bo były zablokowane. Podziękowałam a ten chwycił mnie za rękę i przyciągnął do siebie.
- Udawaj moją dziewczynę. – syknął i ścisnął moją dłoń a ja myślałam że mi palce zgniecie.
- A jak się ni zgodzę?
- Zgodzisz się, zgodzisz. – zapewnił.
            Zobaczyłam policję. Dwóch podwładnych Liama. O boże, tylko nie to. Funkcjonariusze podeszli do mnie i Nialla. Chłopak się uśmiechnął a ja musiałam się zmusić do uniesienia kącików ust w górę.
- Lucy!
- Cześć Cloe. – przywitałam się.
- Słuchaj mam pytanie, gdzie byłaś cztery dni temu z nocy. – Niall mocniej ścisnął moją dłoń.
- Byłam w klubie razem z…
- ze mną. – dokończył Niall.
- A pan jest?
- James Horan. – skłamał. – Jesteśmy razem od kilku tygodni. – nie mogłam uwierzyć, że jest tak dobrym kłamcą. Byliśmy razem całą noc.
- Czy klub może ktoś jeszcze potwierdzić? – zapytała funkcjonariuszka.
- Zapytaj Mię. Na pewno powie prawdę. – podałam adres
- Nie trzeba. Wierzę ci. – uśmiechnęła się i pożegnała się.


6 komentarzy:

  1. Buhahahahhahahahahhahahahahahahahahahhahahhahhahaha pierwsza :D xddddd zarąbisteeeeee <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 trzymaj prosze za mnie jutro kciuki bo mam test z fizy :C
    Mam nadzieje ze jutro dodasz nast. cz. bo jestem niecierpliwa jesli chodzi o dodawania rozdzialów na blogach <3 dobranoc ;****

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiste !!! <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie, kiedy next?? :-* M. K

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski rozdział ciekawe co chcieli podwładni Liama.

    OdpowiedzUsuń
  5. elo,elo Karolcia, przybywa ci komentarzy, fajny rozdział :**

    OdpowiedzUsuń