środa, 11 września 2013

Rozdział 6

Dwa dni, dwa dni spędzone w koncie ogromnego domu. Nic nie zjadłam, nie spałam, nie zażywałam leków na astmę. Zero łamigłówek ani rozmów z porywaczami. Zero hipnozy, rozrywki, tylko strach. Każdy ich ruch w moją stronę powodował u mnie trzęsienie się ze strachu i szloch. Proponowali mi coś do jedzenia, nic nie zjadłam. Miałam koło siebie tylko wodę którą dał mi Niall kiedy oglądał mecz. Nie odezwałam się od nich. Wiedziałam już że nic mi nie zrobią, nie mogli. Niall przyniósł tacę z jedzeniem i wodę. Usiadł koło mnie posuwając tacę w moją stronę.
- Nie zabijamy nikogo bez powodu. – zapewnił. – Powinnaś coś zjeść.
            Nawet nie spojrzałam w stronę tacy. Teraz myślenie o jedzeniu wywoływało u mnie mdłości. Chłopak wstał i wyszedł z salonu zostawiając mnie samą. Po chwili wrócił z moją torebką w ręce. Kucnął obok mnie i wyciągnął rękę z torbą, gdy chciałam ją chwycić w moje palce blondyn cofnął rękę i popatrzył na jedzenie.
- Zjesz, dostaniesz torebkę. – co za dupek.
            Sięgnęłam po widelec i zaczęłam wolno jeść obrzydliwy makaron. Wzdrygnęłam się. Jedzenie było dobre ale ogólnie nie chciałam nic zjeść. Niall cały czas mnie obserwował. Odłożyła widelec na pusty talerz.
- Mleko.
- Miałam tylko zjeść. – szepnęłam.
- Wow, mówisz. – zakpił i rzucił mi torebkę.
            Szybko wchłonęłam leki na astmę i szybko wyjęłam pojemnik z lekami nasennymi. Łyknęłam tabletki i popiłam mlekiem. Odsunęłam tacę a chłopak zabrał mi torebkę. Niedługo potem usiadł koło mnie.
- Wiesz że ci nic nie zrobimy?
- Wiem. – przyznałam cicho patrząc tępo w wazon. – Ale czemu miałabym się nie bać, ludzi którzy zabili człowieka. Czemu miała bym się nie bać ludzi którzy mnie porwali? Czemu miała bym się nie bać osób które szantażują? – powtarzałam.
- Jesteś jakaś inna. – wypalił.
- Zawsze byłam. – powiedziałam nie patrząc na chłopaka.
- Horan! Rusz tu dupsko! – usłyszałam lokowatego.

            Niebieskooki opuścił pomieszczenie a ja oparłam głowę o ścianę po czym zasnęłam.

Komentujcie i dodawajcie do obserwowanych to dla mnie ważne
/NeverMind

7 komentarzy:

  1. Boskie.<3
    Już się nie mogę doczekać nexta.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział czekam na więcej.Nie mogę się doczekać już następniego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge sie doczekać nexta!!! (poderzewam co bd jak sie pojawi Daddy) dodaj szybkoooo ;******* super hiper mega hit *____*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moge sie doczekać nexta!!! (poderzewam co bd jak sie pojawi Daddy) dodaj szybkoooo ;******* super hiper mega hit *____*

    OdpowiedzUsuń