sobota, 4 stycznia 2014

Epilog

- Niall powiedziałam ci coś! Nie mam zamiaru zakładać sukienki bo odkryje moje szkaradne nogi. – powiedziałam wkurzona.
- Są piękne, czego ty od nich chcesz. Załóż ją proszę, pójdziemy na kolację. A jak ktoś się do ciebie przyczepi to mu wpierdolę. – Oznajmił zadowolony.
            Czasami nie mogę z nim dość do porozumienia. Minął już tydzień od tego dziwnego wydarzenia. Stałam przed szafą. Niall postanowi mnie wyrwać na kolację. On upierał się przy sukience, a ja przy jeansach. No właśnie, do restauracji nie wypada, ale nie pojawię się w sukience i pociętych nogach. To nie wchodzi w grę.
            Usłyszałam wybawiający telefon. Dziękuję ci Mia. Uwielbiam cię za to.
- Hej Lu.
- Co tam? – zapytałam.
- Przyjedźcie do mnie, razem z Liamem mamy bardzo ciekawe wieści. – wiedziałam że uśmiecha się do słuchawki.
- Ale wiesz, że miałam mieć kolację. – zajęczałam przeciągle.
- Ale wiesz że mnie to nie obchodzi. – udawała mnie.
- Nienawidzę cię. – zaśmiałam się do słuchawki.
 - A ja cię kocham złotko.
- Niall masz konkurencję. – powiedziałam do MOJEGO CHŁOPAKA. – Mia do mnie zarywa.
- Powiedz jej żeby dla własnego dobra zostawiła cię w spokoju. – zaśmiał się.
- Słyszałaś?
- Tak się nie stanie. Musicie być bo to bardzo ważne. – Odłożyłam słuchawkę i wyjęłam jeansy po czym nasunęłam je na pupę.
- Kurwa. – zaklął Niall.
- Co zaś ci się nie podoba? – jęknęłam.
- Będziesz chodzić w dresach bo jak cię widzę w kiecce, rurkach to mi staje. – powiedział. Podeszłam do niego i położyłam ręce na jego klatce piersiowej. Przygryzł moją wargę a ja się uśmiechnęłam. – To masz ochotę na powtórkę z wczoraj.
- Chętnie. – zaśmiałam się. – Ale nie. Mia na nas czeka. Mają coś bardzo ciekawego do powiedzenia.

***
Usiadłam na kolanach Nialla. Znów robił mi malinkę, kiedy Zayn  migdalił się z Perrie, Louis poleciał w ślinkę z Eleonor. A Liama z Dan, Harrego i Mią gdzieś wywiało. Na szczęście zagubiona czwórka wróciła. Harry pocałował Mię a policzek i zajął miejsce obok mnie i Nialla a Dan usiadła w fotelu.
- To może krótsza informacja. Mark dostał dożywocie, za morderstwo pierwszego stopnie.
- I dobrze tak temu skurwielowi. – wypalił Niall odczepiając się od mojej szyi. Oparłam się wygodnie o chłopaka.
- A druga to już mój, dział. Liam usiądź. – Mia poprosiła Liama.  
            Stanęła tyłem do biurka i uniosła pendriva pokazując nam urządzenie.
- Niall i Harry za pewne widzą co to jest czyste konto.  To właśnie trzymam w ręce.
- Pierdolisz. – wyrwało się Niallowi.
- Myślałem że to nie istnieje. – Harry był zaskoczony.
- Co to jest? – zapytała wyraźnie zaciekawiona Eleonor.
- Czyste konto. Program stworzony przez niejakiego Collina Stivensa. Gość miał nie mało w kartotece policyjnej. Program usuwa wszystko co jest związane z danym nazwiskiem z serwerów wszystkich policji świata, Internetu. Twoje nazwisko jest wyczyszczone do zera. Moglibyśmy wyjść na ulicę…-popatrzyła na Nialla - …i normalnie przedstawić się swoim imieniem i nazwiskiem. Prawdziwym. Pytanie, czy tego chcecie.
            Usłyszałam jak wszyscy się zgadzają. Mia przy nas wszystkich odpaliła komputer i uruchomiła program. Wpisywała nazwiska każdego z nas i patrzyliśmy jak wszystkie informacje z serwerów policji i prokuratury znikają na dobre. Nareszcie nie będę musiała mówić do blondyna James w miejscu publicznym. O tak.
- To co Niallu Horanie? Idziemy na kolację?
- A co powiedz na romantyczny wieczór, przed telewizorem, albo kąpiel wśród świec?
- Ale kolacja…
- Nie mamy rezerwacji. – uśmiechnął się złowieszczo.
- Myślałam że zro…- walnęłam się w czoło.
- Wiesz niejaki James ma rezerwację, a że niema nikogo takiego. Musimy siedzieć w domu. – zaśmiał się. – Owoce w czekoladzie…
- Już ja widzę te owoce w czekoladzie, seksoholiku. Wszystko wyląduje na mnie, a potem będziesz to ze mnie zlizywał. – powiedziałam.
- Niall, ty krejzolu. – wypalił Harry. Mia uderzyła go w ramię.
- Tyś nie lepszy głupku. Ostatnio jedliśmy bitą śmietanę. A żeby to jedliśmy było normalne.
- O boże. – wydusiłam z siebie przez śmiech.
- To co powiedzie na kebca?
- Kebab? To takie mało romantyczne. –  jęknęłam równo z Mią
- A jak pójdziemy wszyscy razem?
- Zbiorowa randka? – wszyscy popatrzyli po sobie. Louis i Eleonor dołączyli do nas ale Liam, Danniele, Zayn i Perrie wspomnieli coś o sprzątaniu sypialni i kupowaniu nowego łóżka.

            Splotłam moją dłoń razem z Nialla i ruszyliśmy na miasto. Jak normalna para. No prawie.

Wszystkim ogromnie dziękuję za czytanie Mentalist. Generalnie, to drugi blog który zakończyłam, ale nie sądziłam że zdobędzie on aż tyle wyświetleń na teraz jest około 23 tys. Dziękuję wam bardzo. Za wszystkie komentarze, i słowa otuchy. I teraz coś co pewnie wam się nie spodoba. Nie będzie drugiej części czy sezonu. Nie planuje czegoś takiego. Pisałam ponieważ miałam pomysły, skończyłam, ponieważ powoli się wyczerpały. Ale jest druga strona medalu otóż opowiadanie VIOLENT. Pojawił się już prolog, a za niedługo będzie także pierwszy rozdział. http://violent-niall.blogspot.com/
Mam nadzieję że dołączycie do drugiego bloga, dziękuję i do obaczenia na Violent. 

32 komentarze:

  1. jeeju szkoda że skończyłaś :'( :'( :'( :( ale będe czytać twojego następnego bloga wię nie jest źle :)))) rozdział super, biore sie za czytanie prolog'a :)) <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny epilog *__*
    Szkoda, że to już koniec ;__; Ale za to mamy jeszcze Violent ;D
    Pozdrawiam ; 33

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że nie będzie nowego rozdziału :( ale i tak się ciesze że przeczytałam te opowiadanie
    Mela pozdrawia
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, dziękuję, że pisałaś to opowiadanie! i od razu biorę się za to drugie, :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne skończone. Nie rób na siłę drugiej części, bo to się z góry kończy beznadziejnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje życie straciło sens...:'( Ja mogłaś zakończyć tak przecudowne opowiadanie. Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, ze to juz koniec :c Musze ci powiedzieć ze to opowiadanie było naprawde fenomenalne i napewno będę czytać kolejne :) A tak na marginesie, wszytkie opowiadania które cenie i bardzo lubie włąśnie się pokończyły i co ja tereaz zrobie ? :( Pozdrawiam i całuje xoxo.
    @zakochanaaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że już koniec ;/ No ale wszystko kiedyś musi się skończyć PIĘKNE OPOWIADANIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG, jakie to bylo piekne opowiadanie ;) Szkoda ze to juz jest koniec :/ Ale bardzo milo czyta mi sie twoje blogi, chetnie przeczytam nastepnego c:

    OdpowiedzUsuń
  10. To opowiadanie było cudowne!!!
    Uwielbiam historie z takimi wątkami jak w Mentalist. Przestępcy "One Direction" i miłość :D
    To jedno z najlepszych opowiadań jakie czytałam, a czytam ich na prawdę wiele.
    Dziękuję ci, że poświęciłaś czas i stworzyłaś to cudo *.*
    I od razu deklaruję się, że będę czytać "Violent", bo ma ten cudowny wątek, WYŚCIGI! ♥
    ~Dorka

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje życie straciło sens, dodałaś epilog. Uwielbiam tego bloga i pewnie będę często do niego wracała by przeczytać go ponownie. Dziękuje za pisanie tej historii, dzięki tobie choć przez chwilę zapominałam o pracach klasowych, sprawdzianach itd. (co nie zawsze wychodziło mi na dobre, ale ciii nie wszyscy muszą o tym wiedzieć xd). Jeszcze nie raz przeczytasz mój komentarz, lecz to już na " Violent". Dziękuje za to, że poświęciłaś swój wolny czas by napisać rozdział i wywołać uśmiech na mojej (jak pewnie też innych twoich czytelników) twarzy. Był, jest i będzie pewnie przez długi czas blogiem, który podbił moje serce. Pozdrawiam Patuu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tym!! Szkoda, że to już koniec ale czytam nowy blog!!! :D Wiem, że opowiadanie się skończyło ale muszę bo już nie mogę!! :3 Nominuję Cię do Liebster Award!!! :D Więcej informacji na moim blogu http://shadow-dark-niall-horan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka! :3 Nominuje Cię do Liebster Award! Więcejj info u mnie na blogu! --> http://mojezycienabierasensu.blogspot.com/2014/01/nominacja-do-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. JEJ! To jest tak cudne że aż szkoda że kończysz to opowiadanie :c Czytałam to od początku i aż chce mi się płakać to już koniec :c Nigdy nie zapomnę tego bloga i nominuję cie do Liebster Award!!! Na pewno będę czytać twojego drugiego bloga bo normalnie dziewczyno jesteś zajebista i piszesz zajebiste opowiadania <3 Kocham cię i życzę ci sukcesów w dalszym pisaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  15. To opowiadanie było cudowne. . Na pewno będę czytała Twojego drugiego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  16. KOCHM TW BLOGA. DZISIAJ OD RANA GO CZYTAM. I SKOŃCZYŁAM WIECZOREM. BOSKI *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. SUPER! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania mojego bloga!

    http://i-want-you-to-stay-one-direction-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda ze koniec. Zapamietalam adres bloga i tak szybko sie go z glowy nie pozbede. Violent takze jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda ze koniec. Zapamietalam adres bloga i tak szybko sie go z glowy nie pozbede. Violent takze jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda ze koniec. Zapamietalam adres bloga i tak szybko sie go z glowy nie pozbede. Violent takze jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  21. No szkoda ale super opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  22. szkoda że tak szybko się skończyło bo mi się na prawdę spodobało

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaczęłam czytać wczoraj wieczorem i dziś skończyłam haha TO. BYŁO. SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć! Zapraszam Cię serdecznie na bloga destroy-the-evil.blogspot.com! Jest już 14 rozdziałów.


    https://www.youtube.com/watch?v=72kZPXgJWrY&hd=1


    Czy czułaś/eś się kiedyś tak, jakbyś nie miał swojego miejsca w życiu? Jakbyś nigdzie nie pasował? To trudne pytanie, bo i ludziom trudno jest się przyznać do samotności. Wbrew pozorom to uczucie może dotykać każdego człowieka. Jednym z nich jest Niall Horan. Dziwne? Nic bardziej mylnego. Wiecznie uśmiechnięty chłopak zaczyna czuć się wśród przyjaciół z zespołu obco ze względu na to, że nie ma swojej drugiej połówki. Ucieka gdzieś zupełnie daleko myślami podczas imprez, wychodzi z domu próbując nie być piątym kołem u wozu wśród zakochanych par. Wtedy właśnie poznaje ją. Wcale nie jest to historia rodem z bajki, o nie! Znajduje ją pobitą na chodniku pewnej nocy i ratuje od napastnika. Ale czy zdaje sobie sprawę z tego kim ona właściwie jest? Ani trochę. Lisa nie ma czym się chwalić. W końcu pani do towarzystwa to zajęcie wypierane ze społeczeństwa. Dramat jej życia nie polega jednak na braku kogoś, kto by ją zrozumiał. Ciągnie się już od dziecka, ale wspomnień nie można pozbyć się tak po prostu...

    OdpowiedzUsuń
  25. PRZECZYTALAM CALE FF W CIAGU KILKU GODZIN... naprawde uzalezniajace, przykro mi jest ze tak malo osob czytalo te ff bo naprawde masz talent i sie bardzo fajnie czytalo, gdzie nie gdzie byly bledy ale nie wielkie. Zdaje mi sie ze powinnas wypromowac te ff. Powysylac roznym osobom, czy na roznych stronach innych opowiadan. Mysle ze duzo osob przeczyta, tym bardziej ze jest skonczone i nie musza czekac na kolejne dodanie rozdzialu.
    Naprawde masz talent... zadbaj o niego..

    I ja zostaje tajemnicza osoba
    xx. M.T.

    OdpowiedzUsuń
  26. PRZECZYTAJ WAŻNE
    Zawsze jest szansa, że wejdziesz, zobaczysz, pokochasz ( mam nadzieję lol )
    youngloovers.blogspot.com
    loovelorn.blogspot.com
    fromyourlust.blogspot.com
    ifindyourlips.blogspot.com
    Nawet jak nie masz teraz ochoty, to kiedyś pewnie będzie ci się nudzić, zerknij, może warto :)

    OdpowiedzUsuń
  27. to nie jest spam: alien-nominacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Wlasnie skonczylam czytac cale opowiadanie bylo swietne

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy będzie 2 cześć mentalist ????

    OdpowiedzUsuń